Kako učinkovito oglaševati spletno stran?
| Članek je bil prebran 1.058 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Imate spletno stran, pa nimate občutka, da bistveno pripomore k uspešnosti vašega posla? Ni dovolj samo postaviti spletne strani in pričakovati, da bodo uporabniki spleta v množici spletnih strani na spletu našli ravno vaše spletno mesto. In ker se v poslu ne gre zanašati na naključja in srečo, to pomeni, da je tudi za prepoznavnost spletne strani in njeno dobro pozicioniranje, potrebnega nekaj truda. Povedano z drugimi besedami – spletno stran je potrebno oglaševati, da vas potencialni kupci ali stranke sploh lahko najdejo.

digitalni marketing

Spletno stran lahko oglašujete na različne načine. Ena izmed najbolj razširjenih oblik oglaševanja je Google oglaševanje. Ker večina uporabnikov spleta pri nas uporablja Googlov iskalnik, je ta oblika oglaševanje zelo smiselna. Google za oglaševalske namene ponuja platformo Google AdWords, ki je primerna za tiste z manj, kakor tudi za tiste z naprednim znanjem. Tovrstnega oglaševanja se je smiselno lotiti strokovno ali pa to delo prepustiti strokovnjakom, ki so tega vešči. Na ta način je oglaševalska kampanja dokazano lahko za kar 300 % učinkovitejša, kakor če se tega oglaševanja lotimo na lastno pest, pa nimamo dovolj znanja za to. Tukaj si lahko ogledate najpogostejše napake Google Adwords oglaševanja.

Poleg Google oglaševanja se lahko spletno stran oglašuje na Facebook-u. Gre za Facebook oglaševanje, ki oglaševalcem ponuja svojo platformo za oglaševalske kampanje. Ta platforma je zelo demografsko dodelana, a jo je po učinkovitosti težko postaviti ob bok Google oglaševanju, ki je bolj učinkovito. Običajno je Facebook oglaševalska kampanja za naročnika tudi dražja, kakor oglaševalska kampanja na spletnem iskalniku Google. V kolikor pa ima podjetje svojo Facebook stran, je to oglaševanje cenejše in lahko tudi zelo učinkovito. Facebook oglaševanje je tako lahko zelo dobrodošlo za povečanje prepoznavnosti nekega podjetja oziroma blagovne znamke, Google oglaševanje pa je najbolj učinkovito sredstvo za to, da podjetje poveča svojo prodajo. Najboljša je kombinacija obojega – torej oglaševanja na iskalniku in oglaševanja na Facebooku.

Spletno stran lahko podjetja oglašujejo tudi preko elektronske pošte. Gre za eno izmed nekoliko starejših oblik spletnega oglaševanja, ki pa z leti ni izgubila na svoji priljubljenosti. Še danes jo uporabljajo mnoga podjetja, ki oglašujejo na spletu. Običajno so si oglaševalci enotni, da je e-marketing oziroma oglaševanje z uporabo elektronske pošte dobrodošlo predvsem v situacijah, ko bi podjetje želelo že obstoječo stranko prepričati v ponovni nakup. Primer uporabe take oblike oglaševanja so razne spletne trgovine, ki elektronsko pošto s pridom uporabljajo za obveščanje svojih kupcev o popustih, akcijah, nagradnih igrah, odprodaji izdelkov, itd.

Spletno stran je mogoče oglaševati tudi preko raznih nagradnih iger. Če je nagrada mamljiva, nagradna igra pa zanimiva in privabi veliko število sodelujočih, potem se lahko novica o tem razširi tudi na druge kanale (na družbena omrežja), kar dodatno pripomore k prepoznavnosti blagovne znamke.

Spletno stran je konec koncev mogoče oglaševati tudi z uporabo PR novice. Možnost takega oglaševanja nudi večina novičarskih spletnih portalov.

Če vas zanima še kaj več o spletnem oglaševanju, oglaševanju spletne strani ali kako se uspešno razvijati na spletu, potem se lahko obrnete na podjetje W3Bagencijo za digitalni marketing, ki ima na področju spletnega oglaševanja že dolgoletne izkušnje in obilo znanja. W3B je tudi certificirani Googlov partner – Google Partners.

© 19. 05. 2024 - SeeSky.si. Oglaševanje.