Novi Opel preseneča avto novice in privablja z urbanim dizajnom namenjenim mlademu, ekstravagantnemu življenjskemu stilu. Na trg namreč počasi prihaja Adam, nova kreacija, ki jo prinaša Opel v sodelovanju z mladimi avantgardnimi umetniki, priznanimi po celem svetu. Tej mladi, kreativni talenti, ki sedaj vstopajo pod žaromete svojega umetniškega izražanja so tudi ciljna publika, na katero se usmerja novi Opel Adam. Avto novice napovedujejo, da bo ekstravagantni lepotec vkorakal na trg na začetku leta 2013. Kljub kreativnemu videzu in inovativnemu dizajnu bo Opel Adam zagotavljal kvalitete nemškega motorne in pogonske tehnike – tako zagotavlja vodja oddelka za trženje blagovne znamke Opel. Za avto novice je tudi povedal, da je eden poglavitnih ciljev novega Adama ta, da bo omogočil kar najvišjo ravan personalizacije avtomobila. Ravno ta poudarek je tisti, ki bo navdihnil mladi urbani sloj, saj sta individualnost in kreativnost najpomembnejši odziv tega, kar pomeni delo umetnika. In kako je potekalo sodelovanje, ki ga je Opel ponudil mladim umetnikom? Še preden so bile objavljene prve fotografije novega Opel Adam, je njegova osnovna zasnova prišla v roke mladim umetnikom, ki so na tej pogladi vsak zase oblikovali svojo vizijo novega lepotca. Tako so nastale različne zasnove, ki bodo ponujene na trgu. Največje presenečenje za avto novice pa je, da bo vsak od teh Opel Adamu lahko do podrobnosti individualiziran s strani uporabnika. Opel tako na veliko uresničuje nove marketinške prijeme, ki uporabniku ponujajo nove možnosti izražanja lastnega razpoloženja in inovativnosti. Med avto novice se bo tako nedvomno uvrstil še kakšen kreativni prijem, ki bo odziv na oblikovalske novosti, ki jih prinaša Opel Adam.