Dandanes podatkov ali kontaktnih informacij skorajda nihče več ne išče z brskanjem po telefonskem imeniku. Skoraj vsa iskanja se dogajajo na spletu, zato ne čudi, da se vsakdo, ki želi nekaj tržiti oziroma oglaševati (bodisi podjetje bodisi posameznik), kaj hitro odloči za vzpostavitev lastne spletne strani. Na njej so namreč navadno predstavljene ključne značilnosti določenega podjetja, njegove storitve ali produkti.
Za spletno stran pa vsakdo najprej potrebuje domeno. To je pravzaprav naslov vaše spletne strani in je njen ključni del – to so besede, ki jih bo nekdo vtipkal v spletni brskalnik, ko bo želel dostopati do vaše spletne strani. Domena vaše spletne strani je pravzaprav vaša spletna identiteta. Za uspešnost domene je ključna njena učinkovitost – to pomeni, da že s samo domeno uspemo uporabnike spleta preusmeriti na našo spletno stran in jih tam tudi obdržati. Za uspešno domeno je zato ključnega pomena primerna izbira samega naslova. Ime domene mora biti tako v prvi vrsti enostavno, zanimivo in lahko zapomnljivo. Na spletu je vsaka domena unikatna – kar pomeni, da, ko enkrat registrirate izbrano domeno, iste ne more uporabljati nihče drug. Vsak pa lahko izbira med več različnimi domenskimi končnicami (.si, .com itd.). Poznamo še generične domene (gre za domene, ki so največkrat uporabljene) in domene CC – top level, pri tem gre za domenska mesta, ki predstavljajo določene države – na primer CC domena za Slovenijo je ».si«.
Pri izbiri domene je torej najpomembneje, da naslov oziroma samo ime spletne strani preudarno izberete, nato pa preverite, ali je dano ime še na voljo. Če je, potem je priporočljivo domeno takoj registrirati.