V nekaj korakih do učinkovitega email marketinga
| Članek je bil prebran 948 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Verjetno se vsi strinjamo, da je email marketing nekaj, kar v oglaševanju nedvomno deluje. V preteklih letih je bil tovrstni marketing celo eden izmed najbolj pomembnih načinov trženja na spletu. Tudi danes email marketing ostaja med najučinkovitejšimi in cenovno ugodnimi načini trženja v digitalnem svetu. Trženje z uporabo elektronskih sporočil je nedvomno najbolj poceni prodajni kanal, če ceno primerjamo z učinkom, ki jo z email marketingom dosežemo. Vse to so dejstva, ki držijo kot pribita, toda, po drugi strani marsikatero podjetje opaža, da njihov email marketing ne dostavlja rezultatov, kot bi jih moral. Zakaj je temu tako in kje iskati rešitev?

email marketingSe je tudi vam zataknilo pri email marketingu?

Dejstvo je, da se je potrebno zavedati, da je email marketing najbolj učinkovit način trženja na spletu – toda – zgolj, če vanj vložimo dovolj truda, časa, znanja, iznajdljivosti in znanja. Za učinkovit email marketing je v prvi vrsti potrebno predvsem dvoje – kvalitetna vsebina z dodano vrednostjo in kvaliteten promet (relevantna baza elektronskih naslovov). Kvalitetna vsebina je nekaj, brez česar email marketing ne more biti uspešen – svojim kupcem in potencialnim strankam moramo posredovati lepo zapakirano vsebino, ki dejansko ima neko uporabno vrednost zanje (nove informacije, znanje, zanimiva dejstva, privlačne slike, video gradivo, ipd.). Možnosti je zares ogromno, meja pa je domišljija in nebo. Druga stvar je seveda baza. Mnogim podjetjem se tekom poslovanja zgodi, da se njihova baza nenehno veča, prodaja pa ne sledi tem trendom. To je posledica nekvalitetnega prometa – gre za mnoge elektronske naslove v bazi, ki so iz vidika večanja oziroma pospeševanja prodaje neuporabni.  Takšen balast v bazi podjetju škodi in ga ovira pri doseganju pravih in zainteresiranih kupcev.

Kako se lotiti email marketinga, da bo učinkovit?

Za več o email marketingu se lahko  pozanimate pri W3B.marketing, d.o.o., ki poskrbijo, da vaša elektronska sporočila ne bodo več pristajala v smeteh.

© 19. 05. 2024 - SeeSky.si. Oglaševanje.