Digitalni in spletni marketing – čeprav obstajajo podobnosti in skupne točke, gre za izrazito različni strategiji z edinstvenimi cilji in metodami. Preučimo, kaj razlikuje ti dve obliki marketinga (trženja), da bi bolje razumeli, kako ju najbolje uporabiti za svoje podjetje.
Spletni marketing je vrsta digitalnega marketinga, ki se osredotoča na uporabo interneta za doseganje potencialnih strank. To vključuje uporabo optimizacije za iskalnike (SEO), s katero poskrbite, da se vaše spletno mesto pri organskih iskanjih pojavi višje, ter uporabo plačljivega oglaševanja v iskalnikih (znanega tudi kot plačilo na klik ali PPC). Vključuje tudi e-poštne kampanje, ki so namenjene strankam, ki so že prej sodelovale z vašo blagovno znamko.
Digitalno marketing je širši pojem od spletnega trženja in zajema vse oblike digitalnega komuniciranja, ki se uporabljajo pri pridobivanju strank. To pomeni, da lahko vključuje vse oblike medijev, kot so video, avdio, blogi, podcasti, prikazni oglasi in celo televizijski oglasi, če se uporabljajo za pridobivanje strank. Vključuje tudi mobilne aplikacije in kampanje v družabnih medijih. Medtem ko se spletni marketing osredotoča izključno na internet, digitalni marketing zajema tudi druge oblike medijev, ki se lahko uporabljajo za pridobivanje strank.
Tako spletni kot digitalni marketing prinašata številne prednosti za podjetja, ki želijo povečati število svojih strank. Ti strategiji omogočata učinkovitejše ciljno usmerjanje na določeno občinstvo, saj vam omogočata prilagajanje vsebine glede na to, kaj vaše stranke želijo videti ali slišati. Pomagata tudi pri gradnji prepoznavnosti blagovne znamke, saj vaše podjetje postavljata pred potencialne stranke, ki sicer morda ne bi izvedele za vas. Poleg tega lahko z obema strategijama spremljate vedenje strank, kar vam omogoča, da ustrezno prilagodite svojo strategijo in povečate donosnost naložbe iz vsake začete kampanje.